۰

ورود آکادمی اسکار به یک نامزدی مشکوک!

تاریخ انتشار
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۷
ورود آکادمی اسکار به یک نامزدی مشکوک!
«آندره‌آ ریسبرو» بازیگر فیلم «به لزلی» در حالی در شاخه بهترین بازیگر زن نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار نامزد دریافت جایزه شد که کمپین‌های سنگینی از سوی برخی از جمله چهره‌های سرشناس برای او ایجاد شده بود و حالا انتقاداتی در رابطه با ساز و کار این کمپین‌های تبلیغاتی برای این بازیگر در فضای مجازی مطرح شده است.
در حالی که تا کنون به نظر می رسد که تیم کمپین پشت فیلم « به لزلی» هیچ دستورالعملی را زیر پا نگذاشته است، برخی از تاکتیک هایی استفاده شده مانند ارسال مستقیم ایمیل به اعضای آکادمی که به آنها پیشنهاد می کند برای لابی کردن فیلم کمک کنند، مورد انتقاد قرار گرفته است.
در این فیلم «آندره‌آ ریسبرو» بازیگر زن بریتانیایی در نقش یک برنده بخت آزمایی سرسخت بازی کرده که در تلاش برای بازسازی زندگی خود است. انتقادهای به حضور این بازیگر در میان نامزدهای بهترین بازیگر نقش اصلی زن در حالی افزایش یافته که دو بازیگر سیاه پوست شامل «ویولا دیوس» (زن پادشاه) و «دنیله ددوایلر» (تیل) از گردونه رقابت اسکار کنار گذاشته شدند. هر دو فیلم نیز توسط کارگردانان سیاه پوست زن ساخته شده بود و در چند ماه اخیرا نیز کمپین‌های اسکاری سنتی را در پیش گرفته بودند.
کد مطلب : ۱۵۶۰۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}