۰

تعطیلی تهران کمک بزرگی به تامین گاز کشور کرد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۷
جواد اوجی وزیر نفت که برای بررسی وضعیت پایداری انتقال شبکه گاز به استان خراسان رضوی سفر کرده است روز یکشنبه در جلسه فوق العاده ستاد انرژی استان خراسان رضوی و در ارتباط تلفنی با رییس جمهور ضمن تشکر از مردم کشور برای صرفه جویی از گاز گفت: از روز پنجشنبه صبح واردات گاز ترکمنستان به ایران قطع شد و کشور تمام توان خود را برای تامین گاز به کار بست و به یک رکورد بی نظیر دست پیدا کرد.
 
وی خطاب به رییس جمهور ادامه داد: مدیریت مصرف گاز با همکاری استانداران سراسر کشور و برپایی ستاد سوخت و بحران برای رصد لحظه‌ای میزان گاز شکل گرفت.
 
او گفت: متاسفانه از روز گذشته در برخی از نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که پیش بینی شدبه سرعت گاز مایع در اختیار آن‌ها قرار گیرد و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد.
 
اوجی افزود: قطع گاز ترکمنستان به واسطه مشکل پیش آمده در این کشور است و حتی بر اساس اخبار رسیده شهر عشق آباد و استان‌های مجاور در پایداری شبکه گاز و برق دچار مشکل شده اند.
 
وی افزود: در این مدت سعی شد تا با تغییر آرایش در بخش تولید و مصرف نسبت به پایداری شبکه انتقال گاز تصمیم‌گیری لحظه‌ای رخ دهد تا دچار کمترین میزان قطع گاز در کشور و استان خراسان رضوی باشیم.
کد مطلب : ۱۵۵۲۸۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}