۰

شاهزاده هری: کامیلا با پدرم رابطه داشت؛ من را قربانی کرد!

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱
شاهزاده هری: کامیلا با پدرم رابطه داشت؛ من را قربانی کرد!
هری در کتاب خاطراتش با عنوان «Spare» (یدک، یدکی) که به‌تازگی منتشر شده از مشاجرات و حتی درگیری فیزیکی با برادرش پرده برداشته، به اولین رابطه نامشروعش با زنی مسن در یک مزرعه اشاره کرده و همچنین از مصرف کوکائین و حشیش از سوی برادرش سخن گفته است. اما افشاگری‌های او به این موارد محدود نمی‌شود.
 
به گزارش شهروند؛ یکی از جنجالی‌ترین اعترافات هری مربوط به قتل ۲۵ سرباز طالبانی است. او این افراد را زمانی که خلبان یک هلیکوپتر آپاچی در افغانستان بوده، حین خدمت ۷۷ روزه‌اش در خط مقدم ارتش بریتانیا کشته است. این ادعا به شدت از سوی کهنه‌سربازان ارتش بریتانیا و حتی طالبان مورد انتقاد قرار گرفته است.                                           یکی از ترسناک‌ترین تصاویر قرن بیستم، تصویر دو شاهزاده جوانِ اندوهگین و وحشت‌زده است که در ولز به دنبال تابوت مادرشان، پرنسس دایانا، در مقابل نگاه جهانیان به راه افتاده‌اند. میلیارد‌ها نفر به این فکر می‌کردند که این دو شاهزاده اکنون چه احساسی دارند و از این به بعد چه سرنوشتی در انتظارشان خواهد بود. «Spare» (یدک یا یدکی) همان کتابی است که قرار است این ماجرا را شرح دهد.
 
جدایی از خاندان سلطنتی
شاهزاده هری، پسر کوچک چارلز سوم (پادشاه بریتانیا) و دایانا (شاهدخت ولز) و همچنین نوه ملکه الیزابت دوم است. هری پس از برادر بزرگ‌ترش، ویلیام، و برادرزاده‌هایش، پنجمین نفر در فهرست سلطنتی بریتانیا به شمار می‌رود. او در سال ۲۰۱۸ با مگان مارکل، هنرپیشه آمریکایی، ازدواج کرد و از او صاحب یک دختر و یک پسر شد.
 
این زوج در ژانویه ۲۰۲۰ اعلام کردند به دلیل استقلال مالی و دوری از فشار شدید ناشی از توجه رسانه‌ای بسیار زیاد در مورد زندگی شخصی‌شان تصمیم به جدایی از خانواده سلطنتی گرفته‌اند. تصمیمی که ابتدا با مخالفت شدید خانواده سلطنتی روبه‌رو شد.
کد مطلب : ۱۵۵۲۱۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}