۰

ژانویه به نیمه رسید، مدیرکل به تهران نیامد!

تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲
ژانویه به نیمه رسید، مدیرکل به تهران نیامد!
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تازه‌ترین اظهارنظر درباره برنامه هسته‌ای ایران با بیان اینکه مذاکرات به بن‌بست خورده و نتوانسته ایم پیشرفتی حاصل کنیم، ابراز امیدواری کرد که بتواند به تهران سفر کند. پیش‌تر مقامات ایران تاکید کرده بودند که رافائل گروسی قرار است در آغازین روز‌های سال نو میلادی به ایران سفر کند تا درباره اختلاف‌نظر‌ها درباره مسائل پادمانی با مقامات جمهوری اسلامی گفتگو کند. مسائل پادمانی به یکی از مهم‌ترین اختلافات میان ایران و غربی‌ها تبدیل شده و مذاکرات احیای برجام را از ماه اوت تاکنون در تعلیق قرار داده است. با این حال لارنس نورمن خبرنگار مطرح وال استریت ژورنال در توییتی تاکید کرده که مطلقا هیچ برنامه مشخصی برای سفر مقامات ارشد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با یا بدون رافائل گروسی در آینده نزدیک وجود ندارد.                  ‌‌‌.                         بن بست مذاکرات
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز پنج‌شنبه ۱۲ ژانویه-۲۲ دی در گفت وگویی با واتیکان مدیا در پاسخ به نگرانی پاپ در رابطه با توقف مذاکرات هسته‌ای با ایران عنوان کرد: حق با پاپ است، مذاکرات به بن بست خورده است. گفتگو‌هایی انجام گرفته است. دیدار‌ها و تبادلاتی انجام گرفته و به همین خاطر است که آژانس - و خود شخص من - نمی‌خواهیم خلأ سیاسی پیرامون چنین مساله خطرناکی باقی بماند.                          
کد مطلب : ۱۵۵۲۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}