۰

سلبریتی‌های اغتشاشگر صلاحیت داشتن پسوند ایرانی ندارند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۹
سلبریتی‌های اغتشاشگر صلاحیت داشتن پسوند ایرانی ندارند
احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به رویداد۲۴ می‌گوید: از همه هنرمندان عزیز و کسانی که قلب‌شان برای سرزمین ایران می‌تپد، دعوت می‌کنیم به میدان هنر ورود کنند و با ظرفیت‌هایی که دارند و مردم هم آن‌ها را دوست دارند، پیام اعتلای کشور و بزرگی و اقتدار آن را به جهان مخابره کنند.
 
او می‌گوید: در ایران، کارگردانان، بازیگران، موسیقی‌دانان و در کل هنرمندان بزرگی داریم که با هنر خودشان می‌توانند، فضای کاذب و دروغینی که در عرصه‌های هنر، برخی تلاش کردند ایجاد کنند را بشکنند. افرادی می‌خواهند در هنر هم دوقطبی‌سازی کنند تا جامعه دچار رخوت شود.
 
نماینده شهرکرد می‌گوید: هنرمندان باید پای کار بیایند و با نقش‌آفرینی و هنر خودشان، پیام‌های امنیت، آرامش و اقتدار ایران را در واقعیت نشان دهند. از این‌رو، به تمام مسئولان فرهنگی کشور سفارش می‌کنم به سمت بهره‌گیری از توانایی هنرمندان حرکت کنند و امکانات لازم را برای موضوعات فرهنگی و هنری، آن هم در سطح کشور، در اختیار این عزیزان قرار دهند.
 
راستینه می‌گوید: هنرمندان اصیل انقلاب اسلامی و دغدغه‌مند مردم، می‌دانند ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است و دروغ‌پردازانی که تلاش می‌کنند با حرف‌هایشان، هنرمندان را مقابل مردم و برعکس قرار دهند، از اساس کذب می‌گویند.
کد مطلب : ۱۵۳۸۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}