سلبریتی‌های اغتشاشگر صلاحیت داشتن پسوند ایرانی ندارند

21 آذر 1401 ساعت 9:29

احمد راستینه می‌گوید: معدود هنرمندانی که افراد را دعوت به اغتشاش یا ناامنی کردند، باید هزینه التهاب‌آفرینی‌شان را بدهند. این هزینه می‌تواند مالی باشد تا برسد به این نقطه که اساساً صلاحیت داشتن پسوند ایرانی را هم نداشته باشند.


احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس به رویداد۲۴ می‌گوید: از همه هنرمندان عزیز و کسانی که قلب‌شان برای سرزمین ایران می‌تپد، دعوت می‌کنیم به میدان هنر ورود کنند و با ظرفیت‌هایی که دارند و مردم هم آن‌ها را دوست دارند، پیام اعتلای کشور و بزرگی و اقتدار آن را به جهان مخابره کنند.

 
او می‌گوید: در ایران، کارگردانان، بازیگران، موسیقی‌دانان و در کل هنرمندان بزرگی داریم که با هنر خودشان می‌توانند، فضای کاذب و دروغینی که در عرصه‌های هنر، برخی تلاش کردند ایجاد کنند را بشکنند. افرادی می‌خواهند در هنر هم دوقطبی‌سازی کنند تا جامعه دچار رخوت شود.
 
نماینده شهرکرد می‌گوید: هنرمندان باید پای کار بیایند و با نقش‌آفرینی و هنر خودشان، پیام‌های امنیت، آرامش و اقتدار ایران را در واقعیت نشان دهند. از این‌رو، به تمام مسئولان فرهنگی کشور سفارش می‌کنم به سمت بهره‌گیری از توانایی هنرمندان حرکت کنند و امکانات لازم را برای موضوعات فرهنگی و هنری، آن هم در سطح کشور، در اختیار این عزیزان قرار دهند.
 
راستینه می‌گوید: هنرمندان اصیل انقلاب اسلامی و دغدغه‌مند مردم، می‌دانند ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است و دروغ‌پردازانی که تلاش می‌کنند با حرف‌هایشان، هنرمندان را مقابل مردم و برعکس قرار دهند، از اساس کذب می‌گویند.


کد مطلب: 153893

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/153893/سلبریتی-های-اغتشاشگر-صلاحیت-داشتن-پسوند-ایرانی-ندارند

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir