۰
نماینده قزوین:

فقط 43 هزار نفر از 84 میلیون جمعیت اعتراض دارند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹
فقط 43 هزار نفر از 84 میلیون جمعیت اعتراض دارند
روح‌الله عباس‌ پور، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اینکه بسیاری بر این باورند که پیام اعتراضات اخیر موضوع حجاب است گفت: هر قانونی به غیر از قانون اساسی می‌تواند تغییر کند در حقیقت مجلس برای تغییر هر قانونی می‌تواند ورود پیدا کند.

او افزود: اما برای اینکه ضرورتی برای تغییر قانون حجاب وجود دارد یا خیر فکر نمی‌کنم ضرورتی در این مورد وجود داشته باشد. واقعیت امر این است که قانون حجاب منبعث از اسلام و نگاه قرآن است لذا قانون حجاب موردی نیست که مجلس بتواند آن را تغییر دهد.

عباس‌ پور درباره اینکه با وجود گذشت چند وقت از حادثه زاهدان هنوز ابعاد آن مشخص نشده است، تصریح کرد: حقیقت درباره حادثه تروریستی زاهدان این است که این اتفاق از طرف نمازگزاران اتفاق نیفتاده است. جیش العدل که در واقع جیش الظلم هستند و بچه‌های عبدالمالک ریگی در آن فعالیت می‌کنند آنها این اقدام را انجام دادند و به این ترتیب که با سلاح گرم و کوکتل مولوتف به کلانتری حمله کردند و در نهایت این اتفاق افتاد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره زمان آرام شدن فضای متشنج در کشور خاطرنشان کرد: طی ۴۳ انقلاب بسیاری از مواقع اتفاقاتی نظیر آنچه اکنون در جریان است را تجربه کردیم. مجموع معترضان در سراسر کشور حدود ۴۳ هزار نفر هستند در صورتی که ۸۴ میلیون جمعیت داریم که این مسئله حایز اهمیت است.

عباس‌پور در پایان یادآور شد: درباره اعتراضات نکته مهم این است که عوامل بیگانه به واسطه فضای مجازی افراد را تحریک می‌کنند البته برخی از عوامل تحریک‌ کننده خود گروهک‌ها و جریان‌ها اعم از کومله و دموکرات‌ها هستند اینها داخل کشور این شیطنت ها را به وجود می‌آورند.
کد مطلب : ۱۵۱۲۱۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}