۰

کدام محورها ترافیک های سنگین دارند؟

تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۳
کدام محورها ترافیک های سنگین دارند؟
به گزارش عصر تعادل رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: اکنون ترافیک در برخی محورهای کشور پرحجم یا نیمه سنگین است و ۶ محور مواصلاتی به دلیل بارش‌های اخیر و طغیان رودخانه مسدود شده است.

سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: اکنون اکثر محورهای خراسان رضوی، شمال استان فارس، البرز، قزوین، گیلان، ارتفاعات هراز و فیروزکوه بارش باران گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در استان های اردبیل، قروین، زنجان، مرکزی و برخی محورهای سمنان،  قم و خراسان شمالی مه گرفتگی همراه با کاهش دید مشاهده می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی گفت: ترافیک در کلانشهر تهران به صورت نیمه سنگین مشاهده می شود، همچنین در آزاد راه قزوین - کرج، کرج - تهران، از محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیمه سنگین و از  پل کلاک به سمت گرمدره پر حجم گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی افزود: ترافیک در جاده مخصوص کرج - تهران نیز پر حجم گزارش شده و در آزادراه ساوه - تهران پرحجم و روان است.

وی ادامه داد:  بارش های اخیز منجر به مسدود شدن محور فشم - دربند به علت ریزش کوه شده است.

رحمانی گفت: در استان قزوین لاین جنوبی محور قزوین - همدان در کیلومتر ۹۰ به علت آب گرفتگی مسدود شده است و یک لاین بسته و تردد به صورت دو طرفه صورت می گیرد.

وی افزود: محور بیژن آباد - قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت جاری سد جیرفت، زابل، هیرمند و سیستان و بلوچستان به دلیل طغیان رودخانه اکنون مسدود است. آزادراه چالوس به مرزن آباد و بالعکس هر شب از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گفته رحمانی، برخی محورهای ایلام، دهلران، موسیان - زرین آباد نیز به علت طغیانن رودخانه مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی به هموطنان توصیه کرد در صورت تردد در محورهای بارانی با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و از سبقت غیرمجاز اجتناب کنند.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
در سایت www.rahvar۱۲۰.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.
 
مرجع : ایرنا
کد مطلب : ۱۵۱۰۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}