۲
گفتگوی تعادل با «عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه»

همراهی دولت و ملت منجر به عبور از مشکلات می شود

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶
همراهی دولت و ملت منجر به عبور از مشکلات می شود
آیت الله سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره ارزیابی خود از نامگذاری سال 94 به نام سال دولت و ملت همدلی و هم زبانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت : رهبری فرزانه انقلاب اسلامی با ارزیابی درست از شرایط کشور هر ساله شعارهایی را اعلام می کنند که در صورت عمل به ان میتواند کشور را به سمت و سوی پیشرفت حرکت دهد.
 
وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب با طرح این شعارها می خواهند که کشور را از چالشها به سلامت عبور دهند و مشکلات حل شود.
 
آیت الله غروی تصریح کرد: جاری شدن وحدت و همدلی در کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در شرایط کنونی با توجه به توطئه هاب دشمنان به همدلی و هم زبانی دولت و ملت نیاز است.
 
وی تاکید کرد: همانطوری که رهبری فرمودند یکی از وظایف دولتها رسیدگی به مشکلات مردم و حل ان است که هر دولتی کم و زیاد در این جهت تلاش می کند بنابراین ملت هم باید در حل این مشکلات به دولت کمک کند.
 
عضو جامعه مدرسین گفت: همراهی و همکاری مردم با دولت برای حل مشکلات اصلی اساسی است طبعا دولت نیز باید برخوردی در شان ملت با انان داشته باشد و اعتماد خود نسبت به مردم را افزایش دهد.
 
آیت الله غروی تاکید کرد: دولت تاکنون تلاشهای خوبی در جهت حل مشکلات مردم انجام داده است اما باید توقعش این نباشد که انتقادی وجود نداشته باشد منتقدین نیز باید حرمت و مصالح عمومی را در نظر بگیرند.
 
وی خاطر نشان کرد: دولت و ملت با همراهی یکدیگر باید نقاط ضعف را شناسایی کنند و برای حل ان همگام در یک راستا قدم بردارند.
کد مطلب : ۳۴۴۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.