گفتگوی تعادل با «عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه»

همراهی دولت و ملت منجر به عبور از مشکلات می شود

16 فروردين 1394 ساعت 14:36

«آیت الله غروی» گفت: دولت و ملت با همراهی یکدیگر باید نقاط ضعف را شناسایی کنند و برای حل ان همگام در یک راستا قدم بردارند.


آیت الله سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره ارزیابی خود از نامگذاری سال 94 به نام سال دولت و ملت همدلی و هم زبانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت : رهبری فرزانه انقلاب اسلامی با ارزیابی درست از شرایط کشور هر ساله شعارهایی را اعلام می کنند که در صورت عمل به ان میتواند کشور را به سمت و سوی پیشرفت حرکت دهد.
 
وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب با طرح این شعارها می خواهند که کشور را از چالشها به سلامت عبور دهند و مشکلات حل شود.
 
آیت الله غروی تصریح کرد: جاری شدن وحدت و همدلی در کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در شرایط کنونی با توجه به توطئه هاب دشمنان به همدلی و هم زبانی دولت و ملت نیاز است.
 
وی تاکید کرد: همانطوری که رهبری فرمودند یکی از وظایف دولتها رسیدگی به مشکلات مردم و حل ان است که هر دولتی کم و زیاد در این جهت تلاش می کند بنابراین ملت هم باید در حل این مشکلات به دولت کمک کند.
 
عضو جامعه مدرسین گفت: همراهی و همکاری مردم با دولت برای حل مشکلات اصلی اساسی است طبعا دولت نیز باید برخوردی در شان ملت با انان داشته باشد و اعتماد خود نسبت به مردم را افزایش دهد.
 
آیت الله غروی تاکید کرد: دولت تاکنون تلاشهای خوبی در جهت حل مشکلات مردم انجام داده است اما باید توقعش این نباشد که انتقادی وجود نداشته باشد منتقدین نیز باید حرمت و مصالح عمومی را در نظر بگیرند.
 
وی خاطر نشان کرد: دولت و ملت با همراهی یکدیگر باید نقاط ضعف را شناسایی کنند و برای حل ان همگام در یک راستا قدم بردارند.


کد مطلب: 34458

آدرس مطلب: http://www.asretaadol.ir/news/34458/همراهی-دولت-ملت-منجر-عبور-مشکلات-می-شود

عصر تعادل
  http://www.asretaadol.ir