۶
گفتگوی اختصاصی «تعادل» با نماینده سیستان پیرامون عملکرد «ابتکار»

رقاصی و شعرخوانی در حضور «ابتکار» برای احیا تالاب‌ها!

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۴
رقاصی و شعرخوانی در حضور «ابتکار» برای احیا تالاب‌ها!
به گزارش خبرنگار پارلمانی «تعادل»؛ موضوع احیا تالاب‌های کشور یکی از مطالبات به‌حق مردم بوده که همواره از دولت انتظار داشتند نسبت به آن جدیت نشان دهد؛ اما عملکرد دولت به‌طور عام در سازمان حفاظت از محیط‌ زیست به‌طور خاص با انتقاد جدی نمایندگان مواجه شده و معتقدند اقدامات لازم صورت نمی‌گیرد.
شاید انتقادات «نادر قاضی پور» به نحوه برخورد دولت با دریاچه ارومیه، از مصادیق این نارضایتی باشد.
نماینده مردم ارومیه، بارها در صحن علنی مجلس گفته است، اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای احیای دریاچه ارومیه صرف هزینه‌های انتخاباتی عیسی کلانتری مسئول «احیای دریاچه ارومیه» می‌شود.

اما دکتر «حلیمه عالی» نماینده مردم سیستان در حاشیه جلسه علنی امروز نکاتی به خبرنگار پارلمانی «تعادل» گفت که جای بسی تأمل و تفکر دارد.
وی اظهار داشت روز گذشته (دوشنبه ۱۳ بهمن) «معصومه ابتکار» رییس سازمان حفاظت از محیط‌ زیست به همراه ۱۴۰ نفر با یک هواپیمای اختصاصی به زابل سفرکرده است تا در همایش احیای تالاب‌ها شرکت کند.

نماینده سیستان تصریح کرد اما جای تأسف آنجاست که این سفر تنها به مراسم استقبال، تقدیر و تشکر، شعرخوانی، آوازخوانی و رقاصی محلی بسنده شد و اعضای این سفر بعد از صرف ناهار به تهران برگشته‌اند!

«عالی» اظهار داشت: در این سفر دریغ از یک تصمیم‌گیری برای احیای تالاب ۵۰۰ هزار هکتاری هامون.
عضو فراکسیون احیای تالاب‌های کشور تصریح کرد، آیا تالاب‌های کشور با همایش و هزینه‌های اضافی احیا می‌شود؟ بنابراین باید منتظر ماند که آیا مسئولان ذی‌ربط توجیهی برای عملکرد خود خواهند داشت؟
کد مطلب : ۲۵۷۶۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.