۰

درخواست کمک «نماینده کوهرنگ» از مسئولان در پی بارش شدید برف

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۸
درخواست کمک «نماینده کوهرنگ» از مسئولان در پی بارش شدید برف
قدرت الله حمزه درباره آخرین وضعیت کوهرنگ بعد از بارش سنگین برف، بیان کرد: الحمدلله رحمت الهی امسال خوب بارید و هنوز نیز در کوهرنگ شاهد بارش برف هستیم اما بارش برف مشکلاتی را برای مردم استان به خصوص کوهرنگ ایجاد کرده است که مسئولان در حال تلاش شبانه روزی هستند و همه امکانات برای بازگشایی راه ها و خدمت رسانی به مردم به کار گرفته شده است.
امکانات جوابگوی حجم برف نیست
وی در ادامه اظهار کرد: حجم برف خیلی بالاست و امکانات جوابگوی آن نیست. هم امکانات استان بسیج شده است و هم امکانات از استان‌های همجوار به سمت استان چهارمحال بختیاری آمده است اما بازهم جوابگو نیست. بنده دیشب با وزیر کشور و معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تماس گرفتم و وضعیت را توضیح دادم.
درخواست وسایل جدیدتر و بیشتری داده ایم
نماینده مردم اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه درخواست کردیم وسایل بیشتر و جدیدتری در اختیار استان قرار گیرد، تصریح کرد: حجم برف در حدی است که دیگر با بولدوزر، لودر و گریدر هم نمی شود برخی راه ها را باز کرد. از دیشب رایزنی ها صورت گرفته تا یکسری وسایل خریداری شده و به کمک مردم بیاید.
حمزه در پایان گفت: خوشبختانه تا الان مشکل خاصی در بحث گاز رسانی وجود ندارد و تلفاتی نیز نداشتیم.
 
کد مطلب : ۱۵۷۱۰۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}