۰

علت شکست پاری‌سن‌ژرمن از نگاه راموس

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
علت شکست پاری‌سن‌ژرمن از نگاه راموس
پاری‌سن‌ژرمن در دیدار رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن‌مونیخ بازی ناامیدکننده‌ای را به نمایش گذاشت. تیم پاریسی با آنکه در خانه بازی می‌کرد و بازیکنان بزرگی مثل مسی، نیمار و ام‌باپه را هم در اختیار داشت اما دفاعی و دور از انتظار بازی کرد که حتی باعث تعجب سرمربی حریف هم شد. پاری‌سن‌ژرمن در این بازی خانگی با یک گل شکست خورد تا کارش برای صعود به دور بعد بسیار سخت شود.
سرخیو راموس، بازیکنان سرشناس و اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن، پس از پایان بازی گفت: بازی بسیار سخت و پیچیده‌ای بود. به نظرم بیش از حد دفاعی بازی کردیم و این باعث شد تا بخت کمی برای گلزنی داشته باشیم. از اینکه برابر هواداران خود شکست خوردیم احساس ناراحتی و ناامیدی داریم. با این حال باید شخصیت قوی داشته باشیم و به جبران در بازی برگشت فکر کنیم.
او ادامه داد: هر بار که هجومی‌تر بازی کردیم شانس ما برای گلزنی بیشتر شد. ما باید اتحادمان را حفظ کنیم. شکست خوردیم اما هنوز شانس صعود داریم. می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم. به هر حال در فوتبال روزهای بد و خوب وجود دارد. مهم در فوتبال نتیجه است که ما در این بازی کسب نکردیم. با این حال به پیروزی در بازی برگشت و صعود فکر می‌کنیم.
دیدار برگشت دو تیم ۱۷ اسفند در مونیخ برگزار خواهد شد.
کد مطلب : ۱۵۷۰۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}