۰

یک بازیکن به دنبال انتقام از استقلال!

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
یک بازیکن به دنبال انتقام از استقلال!
دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران که در نیم فصل لیگ برتر به پیکان رفت، چهارمین بازی خود با پیراهن خودروسازان را مقابل استقلال انجام خواهد داد. تقابل رشید مظاهری با استقلال یک اتفاق ویژه برای این دروازه‌بان محسوب می‌شود.               گلر شماره ۳۶ خودروسازان که در ۳ بازی گذشته برای این تیم دو کلین شیت به نام خود ثبت کرده، انگیزه زیادی برای تقابل با استقلال دارد. او که در استقلال دوران پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و در نهایت با دلخوری از جمع آبی‌ها جدا شد، در اولین بازی فصل جاری با پیراهن سپاهان مقابل استقلال به میدان رفت اما حالا برای بازی هفته بیستم هم انگیزه خاصی دارد.
 
رشید بارها با پیراهن تیم‌هایی مثل تراکتور، ذوب‌آهن و سپاهان مقابل استقلال قرار گرفته، اما بازی کردن با پیراهن پیکان در مصاف با استقلال حال و روز دیگری برای او دارد. مظاهری اگرچه این روزها از حواشی کاملا دور شده و در سکوت و بی خبری حواس خود را روی فوتبال قرار داده، اما بدون تردید برای کلین شیت دوباره مقابل استقلال روحیه بالایی دارد.
 
مظاهری در تمرینات پیکان هم با روحیه بالا شرکت می‌کند و امیدوار است که عملکرد خوب خود در بازی‌های گذشته را باز هم تکرار کند و برای تیمش مثمرثمر باشد. او در بازی فردا مقابل استقلال برای نشان دادن توانایی‌های فنی خود از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
کد مطلب : ۱۵۶۸۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}