۰

هشدار معاون عملیات سپاه به «پارلمان اروپا»

تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۶
هشدار معاون عملیات سپاه به «پارلمان اروپا»
سردار عباس نیلفروشان گفت:آیا بعد از چهار دهه هنوز درس نگرفته‌اید؟ فریب رژیم جعلی صهیونیستی را نخورید، انقلاب اسلامی و ملت ایران اهل تعاون و همکاری هستند و اگر عزت و شرف این ملت حفظ شود، ما به جز رژیم جعلی صهیونیستی با همه دنیا اهل مذاکره هستیم و تا نابودی اسرائیل از پای نخواهیم نشست.
 
محور‌های سخنان سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه پاسداران در یادوآره شهدای هیئت بنی‌فاطمه اصفهان را بخوانید:.                                                این روز‌ها برخی‌ها خود را به فراموشی زده‌اند و دنبال تطهیر رژیم پهلوی هستند، نسل جوان از گذشته خبر ندارند و ما نیز در راهنمایی و توجیه آن‌ها قصور کرده‌ایم. استکبار جهانی با بکارگیری امپراطوری رسانه‌ای در یک جنگ ترکیبی تمام عیار در کنار فشار اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه سعی در تحریف انقلاب دارد و با کمک فضای مجازی و مزدوران داخلی سعی دارد که اذهان نسل جوان را با استفاده از تکنیک‌های جنگ شناختی و ادراکی دستکاری کرده و جای حق و باطل را تغییر دهد.                                         استکبار جهانی به دنبال اعتبارزدایی از انقلاب اسلامی است و به همین منظور رژیم منحوس پهلوی را تطهیر می‌کند و برای این منظور برنامه‌های زیادی دارد، چون با این کار یکی از علل پیدایش انقلاب اسلامی را مخدوش می‌کند و ضرورت تداوم انقلاب اسلامی را زیر سوال می‌برد.
 
جنایات و بی‌کفایتی‌ها دوران پهلوی در حافظه تاریخی مردم بزرگ ایران ثبت شده و همه می‌دانند که رژیم پهلوی با حمایت ارتش بریتانیا و سیاست انگلیس بر سر کار آمد.   و بی‌کفایتی‌ها دوران پهلوی در حافظه تاریخی مردم بزرگ ایران ثبت شده و همه می‌دانند که رژیم پهلوی با حمایت ارتش بریتانیا و سیاست انگلیس بر سر کار آمد.
 
دستاورد‌های انقلاب اسلامی با رژیم پهلوی قابل مقایسه نیست و کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌ها، جاده و ریل‌گذاری و پزشکی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، در زمان پهلوی پزشکان هندوستان برای کار به ایران می‌آمدند و امروز آمار پزشکان زن قابل مقایسه با زمان پهلوی نیست. انقلاب اسلامی جزو چند کشوری است که عضو باشگاه فضایی بوده و ماهواره در مدار زمین قرار می‌دهد.
 
دشمنان به وسیله امپراطوری رسانه‌ای و پلتفرم‌های مجازی ذهن برخی از نسل جوان را دستکاری کرده و با عوض کردن جای حق و باطل آن‌ها را به خیابان‌ها کشاندند و تبدیل به ربات‌هایی کردند که اگر می‌گفتند بکش، می‌کشتند.                                                    
کد مطلب : ۱۵۶۸۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}