۰

واکنش جدی به استوری جنجالی فرهاد ظریف

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۶
واکنش جدی به استوری جنجالی فرهاد ظریف
متن کامل بیانیه فدراسیون به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملی‌پوشان و قهرمانان والیبال ایران همواره به پشتوانه اعتقادات خود و با توکل به خداوند بزرگ و معصومین سلام الله علی‌ها در رویداد‌های مهم جهان حاضر شدند و با اهتزاز درآوردن پرچم جمهوری اسلامی در کشور‌های مختلف، توانمندی‌ها و ارزش‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.
این فدراسیون به نمایندگی از جامعه پرافتخار والیبال ایران انزجار خود از توهین‌کنندگان به اسوه به تمام معنا در عرصه عشق و عبادت به خدا، عفاف و پاکدامنی را اعلام می‌کند و بی‌تردید تیم‌های ملی والیبال ایران همچون گذشته و بیش از پیش با توکل به پروردگار هستی بخش یکتا و توسل به ائمه معصومین در میادین مختلف حاضر خواهند شد و برای افتخارآفرینی به مصاف حریفان می‌روند.
گفتنی است فرهاد ظریف ملی پوش سابق والیبال با انتشار یک استوری در صفحه مجازی خود به مقدسات توهین کرده و همین امر باعث شد علی صالحی دادستان تهران علیه وی دستور تعقیب قضایی صادر و حکم جلب وی را برای ضابط ارسال کند. با توجه به اقامت ظریف در خارج از ایران دستور جلب وی به مراجع ذیربط ارسال شده است.
کد مطلب : ۱۵۵۳۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}