۰

یران ربطی به جنگ در اوکراین ندارد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲
یران ربطی به جنگ در اوکراین ندارد
ناصر کنعانی در آغاز نشست خبری این هفته خود با خبرنگاران داخلی و خارجی به ارائه عملکرد دستگاه سیاست خارجی در طول یک هفته گذشته پرداخت و فرا رسیدن ایام رحلت حضرت فاطمه الزهرا (س) را تسلیت گفت.
وی همچنین فرا رسیدن سالروز تولد حضرت عیسی بن مریم و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.
کنعانی در بخشی از صحبت‌های خود در این نشست گفت: نفوذ و نقش طبیعی و موثر  ایران در منطقه قائم به ذات است و منطبق بر ظرفیت‌های ملی ایران است .
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال ایسنا در مورد اظهارات برخی از مقامات اوکراینی مبنی بر لزوم انجام حملاتی هدفمند به کارخانجات ایرانی تولید پهپاد گفت : ادبیات تهدید آمیز  مقامات اوکراین را غیر مسئولانه می دانیم و پیامدهای سیاسی وحقوقی این گونه اظهارات تهدیدآمیز را متوجه اوکراین می‌دانیم.
وی در این ارتباط بار دیگر تاکید کرد: ایران بخشی از جنگ در اوکراین نیست.
کنعانی در مورد اخبار منتشر شده در مورد نقش الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق در ترور سردار سلیمانی گفت : من هیچ اظهار نظری در این ارتباط نمی‌کنم.
کنعانی در این ارتباط  ادامه داد:  پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی چهره برجسته مقابله با تروریسم در منطقه از سوی  ایران در ابعاد مختلف در حال پیگیری است و ما قطعا دولت آمریکا را عامل و موثر اصلی این ترور می‌دانیم.
 
کد مطلب : ۱۵۴۵۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}