۰

نفس تهران باز می‌شود؟

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۸
نفس تهران باز می‌شود؟
هوای تهران از روز چهارشنبه هفته گذشته تاکنون یکسره آلوده و مدارس در تمام ایام هفته جاری غیرحضوری بوده است. با این حال تصمیمات ضد آلودگی نتوانست از غلظت آلایندهها بکاهد؛ چراکه منابع اصلی انتشار ذرات معلق با کمترین محدودیت، آزادانه در شهر حرکت می‌کنند. با این وصف باید دید مادامی که بادی نمیوزد، آیا راهی برای باز شدن نفس تهران وجود دارد یا نه؟
 
به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، شاخص کیفیت هوای ۲۴ ساعت منتهی به ۱۱ صبح دیروز گویای حاکم شدن وضعیت اضطرار در این روز بود. این شاخص در اندازهگیریهای یک ساعت به یک ساعت طی ۲۴ ساعت منتهی به صبح دیروز به صورت پیاپی در محدوده قرمز (ناسالم برای همه با مقدار عددی ۱۵۱ تا ۲۰۰) قرار داشت و اثری از بهبود هوا و کاهش شدت آلودگی نبود. نه تنها شاخص میانگین ۲۴ ساعته منتهی به صبح چهارشنبه «۱۷۱» بود، بلکه در ساعات میانروز نیز این شاخص در همین حول و حوش نوسان می‌کرد و در زمان نگارش این گزارش در ظهر دیروز، شاخص لحظهای با مقدار «۱۶۷» گویای نبود کمترین امیدی به بهبود وضعیت هوا در روز گذشته بود.
کد مطلب : ۱۵۴۰۸۹
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}