۰

وزیران دفاع عربستان و انگلیس طرح همکاری نظامی بین دو کشور را امضا کردند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
وزیران دفاع عربستان و انگلیس طرح همکاری نظامی بین دو کشور را امضا کردند
بن والاس، وزیر دفاع انگلیس و خالد بن سلمان، وزیر دفاع سعودی در مقر وزارت دفاع انگلیس نشستی را برگزار کرده و به بررسی روابط استراتژیک و تاریخی بین دو کشور دوست پرداختند.
آنها همچنین بیشترین سطح همکاری دو جانبه در زمینه نظامی و دفاعی و نیز مسائل مشترک و تحولات منطقه و جهان را ارزیابی کردند.
وزیر دفاع عربستان و همتای انگلیسی‌اش طرح همکاری دفاعی را با هدف توسعه توانمندی‌های وزارت دفاع عربستان و بومی سازی صنایع نظامی و تقویت مشارکت نظامی و دفاعی دو کشور امضا کردند.
براساس گزارش واس، وزیر دفاع عربستان از دفتر شرکت بی اِی ای سیستمز بازدید کرد و در جریان توانمندی‌های بالای جنگنده‌های تایفون و تجهیزات نظامی آن قرار گرفت و شرحی از طرح‌ها و استراتژی‌های مشارکت در آینده را دریافت کرد. این طرح‌ها شامل برنامه توانمندی‌های هوایی نظامی، توسعه سیستم‌های دفاع هوایی و راه‌های تقویت همکاری بین نیروهای مسلح دو کشور می‌شود.
وزیر دفاع عربستان بعد از آن از مقر توسعه و طراحی سیستم‌های دفاع هوایی وابسته به شرکت و نمونه‌های ویژه جنگنده‌های تایفون و سیستم‌های جدید مورد استفاده این هواپیماها بازدید کرد.
 
کد مطلب : ۱۵۴۰۳۰
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}