۰

ماشین‌های پرطرفدار چقدر گران شدند؟

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷
ماشین‌های پرطرفدار چقدر گران شدند؟
قیمت سمند LX امروز دوشنبه ۲۳ آبان با افت دو میلونی به ۳۳۰ میلیون رسید. ارزش پژو پارس ساده و پژو ۴۰۵ با همین میزان کاهش به ترتیب به ۳۳۸ و ۲۹۶ میلیون تومان تنزل پیدا کرد. ساینا دنده‌ای و کوییک دنده‌ای که همین سرنوشت را داشتند امروز به ترتیب ۲۲۱ و ۲۱۸ میلیون فروخته می‌شوند و قیمت پراید صندوقدار با کاهش یک میلیونی به ۱۹۰ میلیون تومان رسید. در عین حال قیمت دنا پلاس اتوماتیک امروز با رشد چهار میلیونی به ۶۲۰ میلیون تومان ارتقا پیدا کرد و تندر ۹۰ معمولی که ۵۲۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده، با رشد قیمت سه میلیونی دست به دست می‌شود.
قیمت محصولات ایران خودرو
رانا LX ارزان‌ترین خودرو سواری ایران‌خودرو در بازار آزاد است. رانا با موتور TU۵ از نظر پیشرانه با خودرو‌هایی مثل پژو ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد که البته سال ۹۹ از خط تولید خارج شد و به‌جای آن شاهد عرضه رانا پلاس هستیم. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ ارزان‌ترین محصول داخلی ایران خودرو به حساب می‌آید و ارزش آن در بازار آزاد کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان است.
 
در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران خودور الان تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک است. پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای، تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک نیز از این حیث به‌ترتیب در جایگاه‌های بعدی قرار می‌گیرند که خرید آن‌ها بیش از نیم‌میلیارد تومان آب می‌خورد. پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با گیربکس اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک و پژو ۲۰۰۸ در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.
 
کد مطلب : ۱۵۲۴۳۹
برچسب ها :
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}