۰

صداوسیما: در ناآرامی‌ های مهاباد ۳ نفر جان باختند

تاریخ انتشار
جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۹
صداوسیما: در ناآرامی‌ های مهاباد ۳ نفر جان باختند
بر اساس این خبر، این ناآرامی ها هنگامی رخ داد که بخشی از جمعیت حاضر در تشییع یکی از اهالی مهاباد که شب گذشته جان باخته بود، به مراکز سیاسی و امنیتی حمله کردند و قصد تصرف آن را داشتند.

از سوی دیگر، امیر قادری فرماندار مهاباد گفته بود: شایعاتی که در مورد اینکه معترضان فرمانداری این شهر را تصرف کرده‌اند، صحت ندارد ضمن اینکه اغتشاش تمام شده است. 
از دیگر سو، ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت از قول یک منبع آگاه در مهاباد نوشته بود: «فرمانده انتظامی این شهرستان، از ناحیه سر زخمی و اینک در بیمارستان بستری شد.» در واکنش به این خبر، سرهنگ محمد توحیدی به خبرگزاری تسنیم گفت: «یک زخم جزئی از ناحیه سر بود که مسئله خاصی نیست و در مجموعه انتظامی شهرستان محکم و استوار در دفاع از امنیت مردم ایستاده‌ایم.»
پیشتر همچنین ناصر عتباتی رئيس کل دادگستری استان آذربایجان غربی، درباره علت کشته شدن یک جوان در شهرستان مهاباد گفته بود: طبق گزارش‌های ارائه شده این فرد با گلوله جنگی کشته شده و جسد وی را از محلی پیدا کردند که کانون تجمعات و اغتشاشات نبوده و ماموران نیز به هیچ وجه از اسلحه جنگی استفاده نمی‌کنند. او گفته بود: تحقیقات برای شناسایی ضارب آغاز شده است.
کد مطلب : ۱۵۱۵۶۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}