۰

کسی را انتخاب کنید که پشیمان نشود!

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۳
کسی را انتخاب کنید که پشیمان نشود!
به گزارش عصر تعادل، احمدعلی مقدم عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به شاخص‌های مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب گفت: پس از گذشت بیش از 40 سال از عمر مقدس جمهوری اسلامی برای برداشتن گام دوم انقلاب نیاز به مجلسی است که به لحاظ فضای حاکم بر کلیت مجلس و چه پیش فرض‌های نمایندگان برای قانون‌گذاری مطابق با شریعت مقدس اسلام باشد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: تطبیق کامل با دستورات شارع مقدس دارای گزاره‌های مختلفی است، همچون اینکه نماینده باید در وهله اول سرسپرده ولی امر مسلمین باشد، تبعیت بی‌چون و چرا از مقام عظمای ولایت، معنای دقیق ولایت‌مداری است، باید هم و غم وی اتخاذ ساز و کارهای لازم برای اجرایی‌ شدن سیاست‌های ابلاغی حضرت آیت‌الله خامنه ای در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باشد.

مقدم با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، نماینده مجلس باید دارای بصیرت، شجاعت، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی باشد، خاطرنشان کرد: به این معنا که منافع ملی را به تمایل به شرق و غرب ترجیح دهد، دارای مواضع صریح و قاطع در برابر دشمن باشد و بکوشد با تصویب قوانین مقابله با توطئه‌های دشمن، کید بدخواهان نظام را بی‌اثر کند.

وی افزود: آرمان و دغدغه تمدن‌سازی داشته باشد و این مستلزم آن است به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری به عنوان منشور تمدن‌سازی در مقام فکر و عمل ایمان کامل داشته و در تصویب قوانین نصب‌العین قرار داده و معیار سنجش وی برای قانون‌گذاری، حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی باشد و اقدامات قانونی لازم برای تحقق بیانیه را فراهم کند.

این فعال سیاسی، سر سازش نداشتن با چپاول‌گران بیت‌المال را یکی دیگر از شاخص‌های نماینده تراز انقلابی دانست و گفت: این دقیقاً معنای عدالت‌خواه و فساد ستیزی یک شخص‌ می‌تواند باشد و در این مسیر با دستگاه‌های نظارتی از جمله قوه قضائیه در مبارزه با فساد، رانت‌خواری، پول‌شویی و... همکاری جدی داشته باشد و در تصویب قوانینی که گلوگاه‌های رانت و فساد را‌ می‌بندد ذره‌ای به خود تردید راه ندهد و امهال به خرج ندهد و در این مسیر از نظارت جدی بر عملکرد همکاران خود در مجلس و سایر کارگزاران نظام غفلت نکند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان تأکید کرد: با اعمال ساز و کار نظارتی و مشورتی خود، نسبت به تشکیل دولت اسلامی در تراز انقلاب حساسیت به خرج دهد و با کمک و نظر مشورتی برای تعیین مسیر صواب دولت بر مسیر تمدن‌سازی از هیچ تلاشی فروگذاری نکند، در کنار آن برای وی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور، تورم و بیکاری راه حل ارائه دهد، دارای طرح و ایده باشد و به مسائل فرهنگی کشور اهتمام ویژه داشته باشد و در این راستا برنامه‌ریزی و قانون‌گذاری مدون و متقن کند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان خواستار آن شد که مردم عزیز با معیار دادن سخنان مقام عظمای ولایت، نمایندگانی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی به مجلس بفرستند و گفت: دیگر جای آزمون و خطا وجود ندارد، زیرا هر تغییری در کشور از مجرای مجلس عملی است و امیدواریم مردم با بصیرت کشور بدانند برای 4 سال آینده سرنوشت خود را در دست چه کسانی می‌سپرند، چون دیگر پشیمانی از رأیی که داده‌اند، خالی از فایده است.
 
کد مطلب : ۱۴۸۷۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}