۰

بلینکن به ادعاها درباره نقش ایران در سوءقصد به ترامپ واکنش نشان داد!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۰
بلینکن به ادعاها درباره نقش ایران در سوءقصد به ترامپ واکنش نشان داد!
وزیر امور خارجه آمریکا با تکیه بر ادعا‌های واشنگتن درباره نقش ایران در سوءقصد به رئیس جمهور پیشین ایالات متحده گفت: تهدیدات ایران علیه مقامات ارشد فعلی و سابق دولت را دنبال می‌کنیم.
به نقل از آکسیوس، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا شامگاه چهارشنبه درگفت‌وگو با شبکه ان‌بی‌سی تصریح کرد: این چیزی است که ما آن را بسیار بسیار جدی می‌گیریم. ما با دقت آن را دنبال می‌کنیم.
او در ادامه مدعی شد که مقامات دولت بایدن نیز تهدید شده‌اند.
«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور پیشین و نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا در انتخابات نوامبر روز چهارشنبه پس از اینکه کارزار انتخاباتی‌اش ادعا کرد سرویس‌هاب اطلاعاتی آمریکا ترامپ را از تهدیدات ایران علیه جان او مطلع کرده‌اند، پیامی در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و مدعی شد ایران قبلاً او را تهدید کرده است و دوباره دست به این کار خواهد زد.
او در ادامه نوشت: وضعیت خوبی برای هیچ‌کس نیست. من با مردان، تفنگ‌ها و سلاح‌های بیشتری از آنچه تا به حال دیده‌ام، احاطه شده‌ام. با تشکر از کنگره که به اتفاق آرا پول بیشتری را برای سرویس مخفی تایید کرد.
رئیس جمهور پیشین آمریکا در ماه‌های اخیر ۲ بار هدف سوءقصد قرار گرفته است و هر بار مقامات امنیتی آمریکا توانسته‌اند عاملان آن را بیابند در مورد اول، فرد ضارب به دست پلیس کشته شد و در مورد بعدی هم، فردی که دست به سوءقصد زده بود، بازداشت شد.
با این حال، دونالد ترامپ و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا تلاش می‌کنند ایران را مسئول این اقدامات بدانند.
سنای آمریکا روز سه‌شنبه به اتفاق آرا لایحه‌ای را به تصویب رساند که بر اساس آن از خدمات مخفی ایالات متحده به‌طور مساوی از روسای جمهور و نامزد‌های احزاب اصلی ریاست جمهوری حمایت می‌شود.
گفته می‌شود که ترامپ بالاترین سطح حفاظت از سرویس مخفی را دریافت کرده است.
کد مطلب : ۱۵۷۸۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}