۰

حمله تند محمود فکری به حمید درخشان

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۳
حمله تند محمود فکری به حمید درخشان
محمود فکری سرمربی مس شهربابک که تیمش امروز با پیروزی مقابل داماش گیلان با 6 امتیاز صدرنشین جدول لیگ یک شد، در نشست خبری بعد بازی علاوه بر تقدیر از بازیکنانش و تیم داوری، نسبت به اظهارات حمید درخشان سرمربی داماش که مسی‌ها را به اتلاف وقت متهم کرد واکنش نشان داد. مشروح صحبت‌های فکری را در ادامه بخوانید:
* کمبود بازیکن داریم
بازی سخت و جانانه‌ای بود و از بازیکنانم ممنونم که با تمام وجودشان بازی کردند و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز باارزش از این بازی به دست بیاوریم. با توجه به اینکه تیم ما هنوز کامل نشده و در پست‌های مختلف کمبود بازیکن داریم مجبوریم از برخی بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی استفاده کنیم با این حال همه بچه‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند تا نقاط ضعف را پوشش دهند.
* هواداران ورزشگاه را پر کنند
هواداران یار دوازدهم ما هستند و می‌توانند انرژی خیلی خوبی به ما بدهند. از آنها متشکرم که وقت گذاشتند و به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند. امیدوارم سکوهای خالی در ادامه فصل با همین هواداران پر شود. ما هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در هر بازی آنها را خوشحال به خانه هایشان برگردانیم.
* جوانگرایی را دوست دارم
از میدان دادن به بازیکنان جوان ترسی ندارم. در تیم فعلی ما هم از بازیکنان جوانی استفاده میکنیم. خدا را شکر همه توانمند و باانگیزه هستند و مطمئنا در ادامه فصل کیفیتشان بالاتر هم خواهد رفت. یکی از برنامه های جدی باشگاه همین توجه ویژه به بازیکنان پایه است تا تیم را برای سال‌های آینده بسازیم.
* فاصله زمانی بین بازی‌ها بیشتر شود
هنوز که هنوز است بازیکنان ایرانی توانایی این را ندارند که هر 5 روز یک بار بازی کنند چون شاید در برخی شهرها امکانات رفت و آمد کمتر باشد و خیلی از شهرها شاید فرودگاه نداشته باشند. این معضل برای تیم های لیگ برتری هم وجود دارد چون در بحث ریکاوری ما هنوز آن تجهیزاتی که کمک کند بتوانیم بلافاصله بازیکنان را برگردانیم را در اختیار نداریم. امیدوارم برای هفته های آینده برنامه ریزی به نحوی باشد که مانند قبل بازی‌ها با فاصله بیشتری برگزار شوند.
* تقدیر از کمیته داوران
از تیم داوری و کمیته داوران تشکر می‌کنم. نظارتی که الان در جریان است تا فصل خوبی در پیش داشته باشیم جای قدردانی دارد و امیدوارم این نظارت‌ها تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا همه تیم‌ها در شرایط برابر کارشان را پیش ببرند.
* مربی حریف تیم‌ها را اشتباه گرفته؟
متاسفانه در مسجدسلیمان هم حریف از همان اول شروع به وقت کشی کرد و امروز هم همین مشکل را شاهد بودیم. اینکه مربیان حریف بیایند و با فرافکنی ما را متهم به وقت کشی کنند برایم عجیب است. ما که از همان اول خلق موقعیت می‌کردیم، شاید مربی حریف تیم‌ها را اشتباه گرفته بود. گلر آنها در همان 5 دقیقه اول شاید 10 دقیقه وقت بازی را گرفت. پس این مسائل را بهانه نکنند و شکست را بپذیرند. فکر می‌کنم داماش اگر آن گل زودهنگام را نمی‌خورد خیلی سریع وقت کشی را شروع می‌کرد و متاسفانه مربیان این تیم هم اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکردند و همه چیز را وارونه جلوه دادند.
کد مطلب : ۱۵۷۶۹۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}