۰

قرارداد آرمین سهرابیان تمدید نمی‌شود؟

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
قرارداد آرمین سهرابیان تمدید نمی‌شود؟
واد نکونام در فصل گذشته لیگ برتر به آرمین سهرابیان اعتماد زیادی داشت و اگر این بازیکن مصدوم نمی‌شد، همیشه در ترکیب اصلی آبی‌ها قرار می‌گرفت.
آرمین هم جواب اعتماد جواد را به نحو احسن می‌داد و طبق نمرات سایت متریکا، سهرابیان در لیگ بیست‌وسوم جز ۵ مدافع برتر میانی فوتبال ایران بود.
در لیگ بیست‌وچهارم هم مطابق انتظار، جواد نکونام روی سهرابیان حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما با رخ دادن چندین مسئله، ظاهرا احتمال تمدید قرارداد آرمین سهرابیان و ثبت آن در سازمان لیگ بسیار پایین است.
آرمین در هفته اول لیگ بیست‌وچهارم و دیدار با شمس‌آذر قزوین درگیر یک مسئله حاشیه‌ای شد که او را وادار به عذرخواهی کرد.
سهرابیان در مصاف ابتدایی برابر نماینده قزوین، شورت ورزشی خود را بالا زد و تتوی نامتعارف او از سوی عکاسان به ثبت رسید و در فوتبال ایران جنجال‌آفرین شد. کار به جایی کشیده شد که حتی مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال تتوی آرمین را شیطانی قلمداد کرد. به هر روی مدافع استقلال با تعهدی که داد، محروم نشد و در بازی‌ دوم مقابل ملوان حضور داشت.
سهرابیان در بازی با ملوان پراشتباه بود و پس از اتمام این بازی هم دچار مصدومیت شد. آرمین در فصل گذشته هم چندین بار مصدوم شده بود اما این بار به‌دلیل ثبت قرارداد سایر بازیکنان، قرارداد سهرابیان فسخ شد و هنوز هم با او قرارداد جدیدی به امضا نرسیده است.
طبق ادعای خبرورزشی، جواد نکونام برای ادامه همکاری با سهرابیان مطمئن نیست چراکه خط دفاعی استقلال با او استحکام سابق را نداشته و مصدومیت‌های این بازیکن در همین ابتدای فصل آغاز شده است.
این احتمال وجود دارد که مدیران باشگاه استقلال با آرمین قرارداد جدیدی امضا نکنند و این بازیکن راهی سپاهان شود.
اکنون باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار آرمین است و آیا او در جمع آبی‌ها باقی می‌ماند یا نه.
کد مطلب : ۱۵۷۶۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}