۰
تجهیزات نظامی صهیونیست‌ها به سرقت رفت

تجهیزات نظامی صهیونیست‌ها به سرقت رفت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۳
تجهیزات نظامی صهیونیست‌ها به سرقت رفت
شبکه 14 رژیم صهیونیستی شامگاه امروز دوشنبه خبر داد که چند فرد ناشناس، چند روز قبل به پایگاه ارتش رژیم صهیونسیتی در «النقب» نفوذ کردند.این رسانه‌ها خبر دادند که افراد ناشناس مقادیر زیادی از تجهیزات نظامی این پایگاه را سرقت کردند که حدود 18 کامیون بوده است.شبکه ۷ رژیم صهیونیستی نیز چندی پیش خبر داد که ارتش این رژیم حدود ۳۰ سرباز و افسر را توبیخ کرده است و علت این توبیخ نیز وجود شکاف و خلاء امنیتی خطرناک بوده است.
 
 
این شبکه خبر داد که این سربازان و افسران باعث شده‌اند که اطلاعات محرمانه‌ای در پایگاه متعلق به یگان ۸۲۰۰ در اردوگاه گالیلوت درز پیدا کند. این پایگاه در نزدیک تل آویو قرار دارد.  این در حالیست که چند روز پیش نیز فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش اسرائیل در پی حملات حزب الله به مقر گالیلوت استعفای خود را تقدیم رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی کرده بود.  هرچند منابع اسرائیلی و فرماندهان ارتش این رژیم مدعی شدند که علت این استعفا عملیات طوفان الاقصی بوده است ولی برخی از منابع آگاه خبر دادند که به خاطر موفقیت حزب الله در حمله به گالیلوت و یگان ۸۲۰۰ فرمانده یگان مجبور به استعفا شده است.
کد مطلب : ۱۵۷۶۵۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}