۰

۱۵۰۰ نیروی هلال احمر برای پوشش امدادی مراسم ارتحال امام آماده اند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۱
۱۵۰۰ نیروی هلال احمر برای پوشش امدادی مراسم ارتحال امام آماده اند
به گزارش عصر تعادل، شاهین فتحی در آستانه برگزاری سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از تشکیل ستاد فرماندهی عملیات امداد و نجات مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد و اظهارکرد: کلیه نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران برای خدمت رسانی به شرکت کنندگان در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، تا اطلاع ثانوی در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۵۰۰ پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تهران به صورت مستقیم و پشتیبان، پوشش امدادی سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) را بر عهده دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: بالغ بر ۱۱۰ خودرو آمبولانس، اتوبوس آمبولانس، موتورلانس، خودروی فرماندهی، خودروی عملیات نجات و خودروی ارتباطات برای تکمیل فرآیند پوشش امدادی این مراسم به کار گرفته می‌شوند.

فتحی از آماده باش سه فروند بالگرد در سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز برای پوشش امدادی این مراسم خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای ارتقاء توان عملیاتی هلال احمر استان تهران در این مراسم، سه فروند بالگرد امداد هوایی سازمان امداد و نجات با همراهی تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران، آماده خدمات رسانی به شرکت کنندگان این مراسم خواهند بود.


انتهای پیام/
کد مطلب : ۱۵۷۶۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
{ADVERTISE_DOC_LOCATION_13_BLOCK}