۰
تهیه‌کننده «آخرین بار کی‌ سحر را دیدی؟»

تعیین کردن سن برای پخش فیلمها یک تصمیم درست است/ فیلمسازان شرایط سنی را رعایت کنند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۷
تعیین کردن سن برای پخش فیلمها یک تصمیم درست است/ فیلمسازان شرایط سنی را رعایت کنند
سعید عصمتی تهیه‌کننده «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» در گفت‌وگو با  خبرنگار سرویس فرهنگی عصر تعادل، با اشاره به  مطرح شدن شرایط سنی برای فیلمها، اظهار کرد: براساس آیین نامه ای از سوی شورای پروانه نمایش برای فیلمها حد سنی مشخص شده و برای فیلم « آخرین بار کی سحر را دیدی؟» نیز سن14+ را در نظر گرفته اند.
وی درباره چنین شرایطی می گوید: در فیلم به معضلات جامعه پرداخته می شود، این فیلم به زندگی دختران مجرد و اتفاقاتی که برای آن ها رخ می دهد می پردازد و به طور قطع مخاطبان این فیلم را باید افرادی با سنین بالا تشکیل دهند.
 این تهیه کننده  با بیان اینکه شرایط سنی برای دیگر فیلمها نیز عنوان شده، خاطرنشان کرد: فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» پس از فیلمهای لانتوری و من سومین فیلمی است که با شرایط سنی به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: دسته بندی کردن سنین در فیلمها یک امری طبیعی در دنیا است و باعث مشخص شدن بازار مخاطبان می شود و به طور کلی مخاطبان باید از تناسب فیلمها با سنین اطلاع داشته باشند و این نیز بر عهده فیلمسازان است.
 شایان ذکر است  فریبرز عرب‌نیا، سیامک صفری، آتیلا پسیانی، ژاله صامتی، محمدرضا غفاری، علیرضا ثانی فر، بهاران بنی‌احمدی، آناهیتا درگاهی، روشنک گرامی، مجتبی سلمانی، شیوا کریمی، امیرحسین فتحی بازیگران «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» هستند.
 
کد مطلب : ۸۱۵۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.
فایل های مرتبط