۴
مصاحبه «تعادل» با «سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی»

تیم مذاکره‌کننده مورد تایید رهبر معظم انقلاب هستند

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۹
تیم مذاکره‌کننده مورد تایید رهبر معظم انقلاب هستند
بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره توافق اخیر هسته‎ای میان ایران و کشورهای عضو گروه ۱+۵ اظهار کرد: توافق اخیر میان تیم مذاکره‌کننده هسته‎ای به‌طور حتم از زوایای مختلف باید از سوی کارشناسان و صاحبان فن در این حوزه موردبحث و بررسی قرار گیرد لذا به‌طور حتم بررسی این موضوع در مقطع فعلی در کشور امری ضروری است.

وی افزود: انتظار می‎رود علی‎رغم وجود برخی از اختلافات میان مخالفان و مدافعان توافق هسته‎ای تا اجرای کامل این بیانیه صبر کرد سپس اظهارات موردنظر را مطرح کرد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری در آن بر ضرورت همدلی و هم‌زبانی میان دولت و ملت تأکید کردند انتظار می‎رود این رویه در زمینه مذاکرات هسته‎ای اخیر نیز به بهترین شکل ممکن اتخاذ شود تا برخی از سودجویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از این وضعیت به سود خود استفاده نکنند.

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی باید با اتخاذ یک رویکرد وحدت محور و به دور از هرگونه گرایش سیاسی با توجه به اینکه هنوز نتیجه نهایی مذاکرات هسته‎ای معلوم نشده است دولت و ملت در کنار یکدیگر به بهترین شکل ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

نعمتی اظهار کرد: در بحث انرژی هسته‌ای مردم باید با یک وحدت و همدلی بیشتری کار را پیش ببرند زیرا افرادی که امروز به‌عنوان نمایندگان ملت مذاکرات را به دست گرفته‌اند مورد تأیید رهبر معظم انقلاب هستند و ما نیز باید کمک کنیم که دلسرد نشوند.
کد مطلب : ۳۴۳۹۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.