۴
گفتگوی تعادل با «نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری»

روز ۱۲ فروردین روز آری به نظام اسلامی و نه به جبهه استکبار است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۲
روز ۱۲ فروردین روز آری به نظام اسلامی و نه به جبهه استکبار است
محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار «تعادل»، ۱۲ فروردین را یکی از روزهای تاریخی و مهم برای ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: در این روز مردم با رای اکثریت قاطع خود، نظام سیاسی کشور را پس از ۲۵۰۰ سال از نظام سلطنتی به نظام جمهوری اسلامی وحکومت مردمی تغییر دادند.

وی ادامه داد: در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ ثمره مبارزات ضد سلطنتی و طاغوتی و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ملت ایران به بار نشست و نظام جمهوری اسلامی ایران استقرار یافت.

کوهکن ناکید کرد: در این روز ملت ایران با رای 98.2 درصدی خود ساختار سیاسی ، اجتماعی ایران را تغییر داد و جمهوری اسلامی مستقر شد به همین سبب این روز مبارک از آن پس روز «جمهوری اسلامی» نام گرفت.


دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی شکل نوینی از نظامهای حکومتی است که تلاش می کند با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی زندگی جدیدی درعرصه اجتماعی و سیاسی بشر امروزی ارائه دهد تا بر اساس آن نیازهای مادی و معنوی انسان توئمان فراهم شود.

وی تصریح کرد: روز جمهوری اسلامی روز آری به نظام اسلامی و نه به جبهه استکبار و کفر است.
کد مطلب : ۳۳۹۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.