۳
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با «عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس»

مسئولان با رویکردشعاری به نام‌گذاری سال 94 برخورد نکنند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۲
مسئولان با رویکردشعاری به نام‌گذاری سال 94 برخورد نکنند
احمد توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل»، درباره نام‌گذاری سال ۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "دولت و ملت،هم دلی و هم زبانی"، اظهار کرد: تاکید و توجه مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال با اتخاذ یک شعار و رویکرد مشخص برای نهادهای اجرایی و نظارتی قابل تقدیر است اما در این بین مسئولین نیز باید تنها با حالت شعاری با این رویکردها برخورد نکنند و در جهت تحقق آن به بهترین شکل ممکن وارد عمل شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب شعار سال را انتخاب کردند انتظار می‎روند دیگر مسئولان از سر دادن شعار خودداری کنند و در جهت تحقق این شعار به بهترین شکل ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان باید هرچه سریع‌تر با اتخاذ یک برنامه مناسب در جهت تحقق شعار سال اقدام کنند و تیم‎های مطالعاتی خود را برای تهیه و تدوین یک رویکرد مشخص نسبت به شعار سال مشخص کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: امید است دستگاه‎های اجرایی به خصوص قوه‌مجریه در سال پیش رو در زمینه اجرایی کردن شعار سال اقدام مثمرثمری انجام دهد تا مطالبات مقام معظم رهبری و مردم در جمهوری اسلامی ایران به صورت عینی و عملی محقق شود.
کد مطلب : ۳۲۹۰۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.