۳
گفتگوی اختصاصی «تعادل» با «عضو هیئت‌رئیسه مجلس»؛

مسئولین در زمینه تحقق شعار سال وارد عمل شوند

تاریخ انتشار
شنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۴
مسئولین در زمینه تحقق شعار سال وارد عمل شوند
محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره نام‌گذاری سال ۹۴ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال"دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی"، گفت: درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال قابل‌ستایش و تقدیر است لذا انتظار می‌رود مسئولین کشور با پشتوانه به نیروی مردم درزمینهٔ تحقق شعار سال به بهترین شکل ممکن وارد عمل شوند.
وی افزود: دولت در سال ۹۴ با توجه به شعار سال باید در دو رویکرد متفاوت را در دو حوزه قوه مجریه و حاکمیت مدنظر قرار دهد و در جهت تحقق مطالبات مردم در سال جاری اقدامات لازم را انجام دهد.
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این شعار دولت به معنای حاکمیت است یعنی همه مردم و مسئولان با یکدیگر در یک صف برای رسیدن به اهداف ملی تلاش کنند تا آنچه شعار سال است تحقق یابد.

فرهنگی بیان کرد: با توجه به مسائلی که در کشور در بخش‌های مختلف وجود دارد به‌طور حتم همدلی و هم‌زبانی دولت و مجلس می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات تأثیرگذار باشد و رویکرد مشخصی را در جهت پیشرفت کشور ترسیم کند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بدون شک تدبیر مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال قابل‌ستایش است زیرا وحدت و انسجام را در جهت ایجاد رابطه دولت و مردم به بهترین شکل ممکن فراهم می‌کند.
کد مطلب : ۳۲۷۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.