۶
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با سخنگوی نماینده مردم تهران

روند تحقق شعار سال 93 جوابگوی مطالبات مردم نبود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۶
روند تحقق شعار سال 93 جوابگوی مطالبات مردم نبود
لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره روند تحقق شعار سال از سوی دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۳ اظهار کرد: ما در سال جاری به‌مانند سال‌های گذشته شاهد بودیم که دولت و مجلس و سایر نهادها در کشورمان برای تحقق شعار سال درزمینه فرهنگ و اقتصاد اقداماتی را انجام دادند اما به‌طور حتم این روند جوابگوی تمامی مطالبات مردم نخواهد بود.

وی تصریح کرد: متأسفانه در سال ۹۳ به‌صورت اساسی و ازنظر زیربنایی عملکرد مثمر ثمری از سوی دستگاه‎های اجرایی و به‌خصوص دولت صورت نگرفت رویکردی که به‌طور حتم در سال ۹۴ باید نسبت به آن درایت ویژه‌ای اتخاذ شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: انتظار بود با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تعیین یک رویکرد مشخص در حوزه اقتصاد و به‌خصوص فرهنگ دولت یازدهم تدابیر ویژه‌ای را نسبت به این امر اتخاذ می‎کرد.

افتخاری خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در زمینه اقتصادی در یک سال گذشته توانسته است عملکرد نسبتاً قابل قبولی را در زمینه کنترل و کاهش نرخ تورم به کار ببندد اما انتظار بود در زمینه معیشت مردم نیز ابتکار ویژه‎ای اتخاذ شود.

وی اظهار کرد: اقتصاد و فرهنگ از مؤلفه‌های مهمی هستند که در صورت تحقق مطالبات مردم در این دو عرصه بسیاری از مشکلات مردم حل‌وفصل می‎شود روندی که در سال ۹۳ رویکرد ضعیفی نسبت به آن اتخاذ شد.

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: باید نسبت به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری مطرح می‎شود نگاه ویژه‌ای اتخاذ شود تا ما بتوانیم دستاوردهای لازم را به‌صورت عینی و عملی مشاهده کنیم.
کد مطلب : ۳۲۲۰۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.