۵
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با «عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس»

حذف مدیران اجرایی از سطوح تخصصی کشور به صلاح نظام نیست

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۸
حذف مدیران اجرایی از سطوح تخصصی کشور به صلاح نظام نیست
زهره طبیب‌زاده در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «تعادل» در واکنش به صحبت‌های مسئولان دولتی مبنی بر اینکه کسانی که ۲۴ خرداد را قبول ندارند جایی هم در دولت ندارند، گفت: برخی از صحبت‌های مسئولان دولتی تنها شعار تبلیغاتی است و بوی تبلیغات انتخابات می‌دهد.

وی در ادامه افزود: اگر کسی مصالح نظام را به‌واقع درک کند ابقاء مدیران اجرایی به‌خصوص در سطوح تخصصی را به مواضع سیاسی افراد ترجیح می‌دهد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس بابیان این مطلب که در برخی رده‌ها دولت نیاز دارد که افرادی را به کار گیرد که رویکرد سیاسی‌شان با رویکرد سیاسی دولت در یک راستا قرار داشته باشد زیرا که داشتن چنین رویکردی تأثیر مثبت برای دولت دارد گفت: در بسیاری از رده‌های تخصصی انگیزه و رویکرد سیاسی افراد در ارائه خدمت به مردم بی‌تأثیر است و اگر هم تأثیر داشته باشد تأثیر اندکی خواهد بود.

طبیب‌زاده گفت: اگر فردی به‌طور مطلق تمام سلایق سیاسی مخالف خود را تحت عنوان اینکه بدنه سیاسی حاکمیت این سلایق را قبول ندارد از سمت سیاسی خارج کند به‌نظام جفا کرده است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان کرد خارج کردن افراد دلسوز نظام و متدین از بدنه سیاسی کشور جفا در حق نظام است اما در برخی موارد که دولت ضرورت می‌داند از فتنه گران حمایت کند، از افرادی استفاده می‌کند که با فتنه گران همسو باشند. به همین دلیل است که بیان می‌کند کسانی که ۲۴ خرداد را درک نکرده باشند در این دولت جایی ندارند.

وی تصریح کرد: خارج کردن دلسوزان نظام از سطوح تخصصی مدیریت کشور به معنای حذف خیل عظیم مدیران اجرایی از توان تخصصی کشور است، که این‌گونه رفتار و بیان از سوی رئیس دولت هیچ‌گاه به صلاح نظام نیست.
کد مطلب : ۳۰۳۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.