۶
گفتگوی اختصاصی «تعادل» با «رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور»

افتخاری: نگاه احزاب نسبت به احیای خانه احزاب مثبت بود

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۷
افتخاری: نگاه احزاب نسبت به احیای خانه احزاب مثبت بود
اصغر افتخاری رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار «تعادل»، درباره آخرین اقدامات وزارت کشور برای احیای مجدد خانه احزاب اظهار داشت: در مرکز مطالعات راهبری وزارت کشور جلسات کارشناسی را با حضور نمایندگان ۱۴ حزب برگزار کردیم که خروجی آن پیشنهادات مشترکی بود که به وزیر کشور ارائه شد.

وی با بیان اینکه خانه احزاب تشکلی صنفی است که باید توسط خود احزاب مدیریت شود و وزارت کشور نمی‌تواند ورود کند، گفت: به جهت تقاضاهایی که از سوی خود احزاب به وزارت کشور ارائه شد وزیر کشور تصمیم گرفت تا احزاب را در این زمینه یاری کند و در جهت تسریع کار و کمک به احیای مجدداً خانه احزاب اقداماتی را انجام دادیم.

افتخاری افزود: پیشنهاداتی که ما ارائه کردیم بر مبنای احیای خانه احزاب بود و درمجموع دیدگاه‌های مخالف و موافق را شنیدیم و نگاه‌ها نسبت به بازگشایی مجدد خانه احزاب مثبت بود که امیدواریم این مسئله محقق شود.

رییس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور تصریح کرد: بررسی پیشنهادات مرکز مطالعات و رایزنی با احزاب در این زمینه حدود دو هفته است که در دستور کار معاونت سیاسی قرارگرفته است .

افتخاری درباره احتمال احیای خانه احزاب خاطرنشان کرد: درمجموع می‌توان گفت که نگاه‌ها نسبت به احیای خانه احزاب مثبت است و امیدواریم این مسئله محقق شود.
کد مطلب : ۲۹۲۲۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.