۴
گفتگوی اختصاصی «تعادل» با «سید حسین موسوی تبریزی»؛

خیز وزارت کشور برای احیای مجدد خانه احزاب‎

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
خیز وزارت کشور برای احیای مجدد خانه احزاب‎
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی تبریزی درباره جزئیات جلسه سه جانبه، «مقیمی» معاون سیاسی وزارت کشور، «حسن غفوری‌فرد» عضو شورای مرکزی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و وی، به خبرنگار «تعادل» گفت: این دیدار با محوریت احیای مجدد خانه احزاب برگزار و طی آن مباحث خوبی مطرح شد.

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین اضافه کرد: بر اساس گفتگوهای به عمل آمده در این دیدار قرار شد که از دبیران کل احزاب دعوت شود تا در جلسه ای درباره برگزاری مجمع عمومی تصمیم‌گیری به‌عمل آید.

وی در خصوص نقش خانه احزاب تصریح کرد: خانه احزاب برای نزدیک شدن افکار بسیار مفید بود و طی ۸ سال فعالیت، توانست افکار را به هم نزدیک کند؛ لذا بنده فکر می کنم که احیای مجدد آن به نفع همه تشکل‌ها خواهد بود و این مسئله نیز به همکاری میان احزاب و تشکل‌ها بستگی دارد.

حجت‌الاسلام موسوی تبریزی درباره برنامه‌های مجمع محققین برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: فعلا در حال رصد کردن فضا و انجام بررسی‌های لازم هستیم و در زمان مناسب برنامه هایمان را اعلام می کنیم.
کد مطلب : ۲۹۱۰۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.