۵
گفتگوی اختصاصی «تعادل» باعضو جامعه روحانیت مبارز

خطای رحیمی قبل از دولت احمدی نژاد بود/ خدمات دولتهای نهم و دهم را نادیده نگیریم

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۱
خطای رحیمی قبل از دولت احمدی نژاد بود/ خدمات دولتهای نهم و دهم را نادیده نگیریم
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار سیاسی تعادل درباره پرونده رحیمی و حاشیه‌سازی‌های برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر واردکردن عملکرد رحیمی به دولت‌های نهم و دهم و شخص احمدی‌نژاد اظهار داشت در آستانه انتخابات مختلف همواره رقبا در هر فرصتی سوءاستفاده کرده‌اند، دولت احمدی‌نژاد هم انسان‌های صالح و هم افرادی که نتوانستند تعادل خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد نمی‌توان به دلیل خطای یک فرد کل یک جریان را زیر سؤال برد. به اعتقادم در آستانه انتخابات پیش رو اصلاح‌طلبان با حاشیه‌سازی به دنبال مساعد کردن زمینه برای خود هستند.

وی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هیچ نقطه مثبتی ندارند تصریح کرد در طول تاریخ انقلاب حرکتی به نفع ملت از اصلاح‌طلبان ندیدم و همواره به دنبال جنجال‌آفرینی، غوغا سازی بودند و با تمام توان دیگران را تخریب کردند و بی‌انصاف‌ترین کارهایی که می‌شود انجام داد را از آنان شاهد بودیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه آگاه است و مسائل را به خوبی درک می‌کند ادامه داد مردم بهترین قضاوت‌ها را دارند و می‌دانند که اصلاح‌طلبان با مطرح کردن مسائل حاشیه‌ای به دنبال چه چیزی هستند.

وی تأکید کرد اگر فردی خطایی انجام داد مجازات شد و جالب آنکه این حرکت به دست خود اصولگرایان انجام‌شده است. یعنی اصلاح‌طلبان نیامدند که خاطی را مجازات کنند که این مسئله جز شاهکارهایشان باشد.

وی افزود اصلاح‌طلبان هنوز هم از افراد خطاکار و فتنه‌گر ۸۸ حمایت می‌کنند و حتی از افراد فراری‌شان تبری نجسته‌اند. به‌هرحال در دولت‌های مختلف افرادی خطاکار بوده‌اند که به مجازاتشان رسیدگی شده است.
وی اضافه کرد در پرونده رحیمی نیز خود اصولگرایان با مفسد برخورد کردند. ما اعتقادمان این است که اگر فرد خطاکار در میان خودمان نیز باشد به خطایش رسیدگی می‌کنیم و این افتخاری است برای اصولگرایان. و این مسئله را ضعف نمی‌دانیم بلکه ضعف اصلی برای اصلاح‌طلبان است که افراد مفسد را حمایت می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت گفت اشتباه و خطای رحیمی قبل از دولت احمدی‌نژاد بوده است و در دولت او اقدامات مثبتی انجام‌شده است و نباید خدمات احمدی‌نژاد را نادیده بگیریم. بنده معتقدم اشتباهاتی هم بود که باید اصلاح شود و در آستانه انتخابات این‌گونه حرکات سیاسی است و تطابقی باانصاف، تدین و تقوا ندارد.
کد مطلب : ۲۷۹۹۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.