۴
گفتگوی اختصاصی «تعادل» با محمدرضا باهنر؛

اصلاح‌طلبان به جای شورای نگهبان ننشینند

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۰
اصلاح‌طلبان به جای شورای نگهبان ننشینند
محمدرضا باهنر نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار «تعادل»؛ درباره هجمه اصلاح‌طلبان به شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان جایگاه خاص خود را در قانون دارد و همواره بر اساس موازین قانونی عمل کرده است.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان در دوره‌های گذشته نیز به بهانه‌های مختلف شورای نگهبان را مورد هجمه قرار می‌دادند در این دوره نیز همان خط قبلی خود را دنبال می‌کنند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: توصیه ما به آنان این است که هنجارشکنی نکنند و به‌جای شورای نگهبان ننشینند.

باهنر تصریح کرد: اگر مرجعی برای رسیدگی به صلاحیت افرادی که می‌خواهند نامزد انتخابات شوند وجود نداشته باشد پس باید چه‌کار کنیم و آیا این مسئله شدنی است که تمامی افرادی که خواهان نامزدی در انتخابات هستند خود را در معرض آرای مردم قرار بدهند.

نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در تمامی کشورها مرجعی برای تأیید و یا عدم‌تأیید صلاحیت افرادی که می‌خواهند در معرض آرای مردم قرار بگیرند وجود دارد و خواهش ما این است که با رفتارهای نامناسب سعی نکنند انتخابات را به کام مردم تلخ کنند.
کد مطلب : ۲۵۸۶۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.