۲
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

کوثری: بودجه نیروهای مسلح بدون تغییر بوده است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵
کوثری: بودجه نیروهای مسلح بدون تغییر بوده است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بودجه نیروهای مسلح امسال تنها ۱۴ و ۱۵ درصد افزایش داشته که تمامی این افزایش‌ها جهت پرداخت حقوق به کارکنان نیروهای مسلح است و بودجه دفاعی و امنیتی تغییر خاصی در لایحه بودجه کل کشور در سال ۹۴ داده نشده است.

وی در ادامه گفت: تنها 14 و 15 درصد افزایش داشته که تمامی این افزایش‌ها جهت پرداخت حقوق به کارکنان نیروهای مسلح است و بودجه دفاعی و امنیتی تغییر خاصی در لایحه بودجه کل کشور در سال 94 داده نشده است.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه به نشست‌های اعضای این کمیسیون با رده‌های مختلف نیروهای مسلح اعم از سپاه،نیروی انتظامی، ارتش و وزارت دفاع و ستاد کل کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در این نشست مسئولان نیروهای نظامی مشکلات خود را مطرح کرده‌اند.

کوثری تصریح کرد: هفته بعد از تعطیلات مجلس اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در نشستی مشترک با نمایندگان رده‌های مختلف نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور نماینده دولت معاونت نظارت راهبردی و مرکز پژوهش‌های مجلس بودجه این قشر را بررسی و نظر کمیسیون را جهت تدوین بودجه به کمیسیون تلفیق ارائه خواهیم کرد.
کد مطلب : ۳۷۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.