۲
«محسن کوهکن» در گفتگو با تعادل:

جبهه پیروان تاکنون به مصادیق انتخاباتی ورود نکرده است

تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۹
جبهه پیروان تاکنون به مصادیق انتخاباتی ورود نکرده است
محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار «تعادل» درباره زمان ورود تشکل متبوعش به مصادیق انتخاباتی اظهار داشت: بعد از تعیین چارچوب‌های همگرایی و وحدت با سایر اصولگرایان بررسی مصادیق انتخاباتی آغاز می‌شود اما به‌صورت قطعی تاکنون وارد بررسی مصادیق نشده‌ایم.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از استراتژی انتخاباتی جبهه پیروان که در کمیته راهبردی در حال بررسی است تدوین‌شده و تا اواخر اردیبهشت نهایی می‌شود.

کوهکن بابیان اینکه خط قرمز این استراتژی انجام هرگونه حرکتی است که به واگرایی اصولگرایان بینجامد تصریح کرد: رایزنی‌های ما با سایر سلایق اصولگرا همچنان ادامه دارد و تاکنون نیز به نتایج خوبی دست پیداکرده‌ایم.

دبیر کل جامعه نمایندگان ادوار خاطرنشان کرد: همگرایی اصولگرایان زیر چتر جامعتین صورت می‌گیرد و دیدار سه‌جانبه اخیر حضرات ای‌ات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح پیام روشنی برای اصولگرایان داشت که لازم است آنان به این پیام دقت و از هرگونه واگرایی و حرکت انفرادی پرهیز کنند.
کد مطلب : ۳۶۸۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.