۴
تعادل در گفتگو با «بیژن نوباوه»:

از دولتی که وعده​های اقتصادی میداد انتظار بیشتر می​رفت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۳
از دولتی که وعده​های اقتصادی میداد انتظار بیشتر می​رفت
بیژن نوباوه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره رویکرد دولت یازدهم نسبت به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف اظهار کرد: با توجه به اینکه زمان زیادی از تدوین سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام و ابلاغ آن‌ها توسط مقام معظم رهبری می‌گذارد انتظار بود دولت یازدهم و شخص روحانی که در وعده‌های اقتصادی خود اقتصاد را یکی از اولویت‌های اساسی خود معرفی کرده بود اقدامات چشمگیری را در این حوزه انجام دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باید در تمامی حوزه‌ها نهادینه شود گفت: نه‌تنها قوه مجریه بلکه سایر نهادهای موجود در نظام جمهوری اسلامی ایران ازجمله قوه مقننه باید با تبیین و تصویب قوانین مربوط به این سیاست‌ها دستگاه‌های اجرایی را برای تحقق این سیاست‌ها ملزم کنند.

وی تأکید کرد: به‌طور حتم تأکید برداشتن یک اقتصاد مبتنی بر تولید داخلی و بدون وابستگی به درآمدهای نفتی می‌تواند کشور را در مسیر جدید پیشرفت با نگرش جدید قرار دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ایران را به قطب برتر منطقه در عرصه‌های مختلف تبدیل خواهد کرد تصریح کرد: دولت یازدهم باید به‌عنوان متولی اصلی اجرای سیاست‌های کلی اقتصادی مقاومتی در نهادهای اجرایی در این زمینه راهکار و رویکرد مشخصی را به کار ببندد تا شاید سال آینده برای تحقق این سیاست‌ها فرجی حاصل شود.

نایب‌رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همراهی و همکاری سایر قوا و دستگاه‌ها و به‌خصوص مردم می‌تواند در حل بسیاری از موانع تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مثمر ثمر باشد و زمینه برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشورمان فراهم سازد.
کد مطلب : ۳۶۵۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.