۱
۳
گفتگوی تعادل با «عضو جامعه روحانیت مبارز»

دولت تاکنون با 45 لفظ مختلف ملت را مورد اهانت قرار داده است/ دولت باید پدر مهربان ملت باشد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۱
دولت تاکنون با 45 لفظ مختلف ملت را مورد اهانت قرار داده است/ دولت باید پدر مهربان ملت باشد
حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار «تعادل» در پاسخ به اینکه با توجه به شعار سال همدلی دولت با مردم به چه معناست؟ اظهار داشت: بیچاره مردم چراکه تاکنون ۴۵ گونه حرف اضافی علیه ملت زده شده است و مردم دلسوز و دلواپس را با الفاظ مختلف مورد اهانت قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: این ملت تابع رهبری هستند و بنا بر دستور ایشان از دولت حمایت می‌کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه دولت باید برای ملت پدری دلسوز و برادری مهربان باشد، ادامه داد: نباید دولت چنین الفاظی را درباره ملت به کار ببرد و نباید ملت دلواپس را بی‌سواد خطاب کنند.

وی افزود: اخیراً یکی از نمایندگان مردم گفت چگونه می‌شود با این آقای ترکان هم‌زبان بود که دائماً به ملت حمله می‌کند و حرمت نگه نمی‌دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز بابیان اینکه تحقق همدلی و هم‌زبانی با کنار گذاشتن غرور و منیت امکان‌پذیر است، گفت: ما خدا راه شکر می‌کنیم که رهبری بالای سرمان است و خیالمان راحت است اما لازم است برای تحقق شعار استراتژیک سال دولت هم به خواست عمومی مردم توجه کند نه اینکه کار خود را انجام دهد.

همچنین حجت‌الاسلام شجونی درباره برنامه‌های انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: جامعتین در رأس تشکیلات سیاسی روحانیت و اصولگرایان هستند و اقداماتی را برای انتخابات پیش رو در نظر دارند که تدریجاً انجام خواهد شد./ 112
کد مطلب : ۳۵۷۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

نظرات شما
حسن
۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ۱۵:۰۴
45 نخیر بلکه 46 چگونه شمرده اید؟
کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.