۲
«تعادل» در گفتگو با «حمیدرضا فولادگر»

اقدامات عربستان آینده خوشی را برایش در پی نخواهد داشت

تاریخ انتشار
شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۲
اقدامات عربستان آینده خوشی را برایش در پی نخواهد داشت
حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره ادامه روند تجاوز عربستان به کشور یمن اظهار کرد: متأسفانه دخالت نظامی عربستان در امور یمن سبب شده است که موجی از ناامنی این کشور را فراگیرد لذا به‌طور حتم مقامات عربستانی باید جوابگوی این‌گونه اقدامات تجاوزگرانه خود باشند.

وی افزود: نقض حقوق عامه مردم یمن و حمله به این کشور بدون داشتن هیچ‌گونه مجوزی از سازمان ملل و شورای امنیت از سوی عربستان و مقامات این کشور به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول نیست و جوامع بین‌المللی باید به جد پیگیر این موضوع باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتخاذ یک روش خودخواهانه و بدون در نظر گرفتن مصالح منطقه و کشورهای همسایه از سوی عربستان به‌طور حتم آینده خوشی را برای این کشور در پی نخواهد داشت.

عضو کمسیون صنایع و معادن گفت: جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی کشورمان به‌عنوان یکی از قدرت‌های منطقه باید با اتخاذ یک رویکرد مناسب هرچه سریع‌تر در جهت حل این مشکل وارد عمل شوند.

فولادگر اظهار کرد: در مقطع فعلی و برای حل بحران یمن ایجاد یک اجماع بین‌المللی در محکومیت حمله عربستان به یمن ضرورت دارد.
کد مطلب : ۳۵۲۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.