۲
گفتگوی تعادل با «عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین»

هر وحدتی غیر از وحدت حول محور رهبری امکان‌پذیر نیست

تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
هر وحدتی غیر از وحدت حول محور رهبری امکان‌پذیر نیست
احمد نیکفر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار «تعادل» با اشاره به شعار سال یعنی همدلی و هم‌زبانی میان دولت و ملت که از سوی مقام معظم رهبری برای سال جدید در نظر گرفته‌شده است اظهار داشت: اگر میان مسئولان دولتی و ملت همدلی و هم‌زبانی تقویت شود مسلماً ثمره مجاهدت‌ها و مبارزات مردم مسلمان ایران اسلامی علیه جبهه استکبار به بار می‌نشیند و بیشتر از گذشته خود را نشان می‌دهد.

وی بابیان اینکه تقویت همدلی و هم‌زبانی میان مردم و دولت می‌تواند جایگاه کشورمان را در جامعه جهانی ارتقا دهد تصریح کرد: نام‌گذاری سال به دلیل تحکیم رابطه میان دولت و ملت اهمیت فراوانی دارد و انتخاب این شعارها از سوی رهبری معظم انقلاب بر اساس نیازهای کشور صورت می‌گیرد که ضروری است آحاد ملت و اعضای دولت در جهت تحققان کمر همت ببندند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: هر وحدتی غیر از وحدت حول محور رهبری امکان‌پذیر نیست و به اعتقادم امسال نباید اجازه بدهیم همچون گذشته به شعارها بی‌توجهی صورت گیرد.
کد مطلب : ۳۳۵۹۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.