۵
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با عضو کمیسیون صنایع مجلس با سید محمد بیاتیان

بیاتیان: افزایش قیمت، بی قانونی دولت!

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۳
بیاتیان: افزایش قیمت، بی قانونی دولت!
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: با افزایش قیمت نان افراد ضعیف جامعه حتی نمی‌توانند حداقل نان و پنیر قوت قالب خود را تهیه کنند.

سید محمد بیاتیان، عضو کمیسیون صنایع مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «تعادل»، در رابطه گرانی نان و دیگر اقلام مورد نیاز مردم در کشور با تأکید بر این مطلب که ما نافی حق نانوایان و کارگران نانوایی‌ها هستیم، گفت: مردم و بسیاری از اقشار ضعیف جامعه ما با گران شدن قیمت نان در تهیه نان خود با مشکلاتی مواجه هستند.

وی در راستای حمایت از هدفمندسازی یارانه ها در دولت گذشته اضافه کرد: آن شب اجرای هدفمندی یارانه‌ها راحت خوابیدم؛ زیرا که با پرداخت یارانه‌ها بخش عظیمی از مردم جامعه ما توانستند حداقل نان و پنیری برای خود مهیا کنند. ولی با این وضعیتی که در دولت در پیش‌گرفته با افزایش قیمت نان و عدم نظارت، باز گذاشتن دست نانوایان در بالا بردن قیمت نان نابسامانی و هرج‌ومرجی به وجود آمده است که خود نشانه بی‌قانونی است.


عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خطاب به دولت گفت: با توجه به این‌که وضعیت مردم ما در جامعه مشخص است لازم است دولت در بحث تصویب افزایش قیمت نان و نظارت بر تولید تجدیدنظر کند.

نماینده مردم بیجار در ادامه تصریح کرد: اعضای کمیسیون صنایع در کمیسیون افزایش قیمت را نان را بررسی و بررسی خود را نیز به مردم طی گزارشی ارائه خواهند کرد.
کد مطلب : ۳۳۱۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.