۳
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با عضو کمیسیون برنامه و بودجه دوره نهم مجلس حسین‌علی حاجی دلیگانی

نوع گفتمان لایحه بودجه با ماهیت آن تفاوت دارد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶
نوع گفتمان لایحه بودجه با ماهیت آن تفاوت دارد
عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با خبرنگار «تعادل» گفت: نوع گفتمان صورت گرفته در لایحه با آنچه در محتوی است متفاوت است و لایحه بودجه کل کشور همچون لایحه خروج از رکود اسم قشنگی را در بردارد اما ماهیت آن چیزی ندارد تا وقتی اجرا و مصوب شود با افتخار بیان کنیم که در جهت رفع رکود با تصویب لایحه قدم‌هایی برداشته می‌شود.

حسین‌علی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه بودجه در ادامه گفتگوی خود با توجه به این‌که ۹۰ درصد احکام بودجه ۹۴ در قالب اصلاح موادی از قانون بخشی از مقررات مالی دولت آورده شده است، گفت: اگر موادی بخشی از قانون مقررات مالی دولت تصویبش در قبل از ارائه بودجه به مجلس به اتمام می‎رسید و بسیاری از مشکلات بودجه‌ای امروز کشور حل‌وفصل می‎شد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همواره نوع گفتمان صورت گرفته در لایحه بودجه با آنچه در محتوی است متفاوت است و "لایحه بودجه کل کشور" همچون "لایحه خروج از رکود" اسم قشنگی را در بردارد اما ماهیت آن چیزی ندارد تا وقتی اجرا و مصوب شود با افتخار بیان کنیم که در جهت رفع رکود با تصویب لایحه قدمایی برداشته می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در ادامه تصریح کرد: لایحه بودجه ۹۴ کل کشور در برخی از بخش‌ها همچون نفت با واقعیت فاصله دارد.
کد مطلب : ۳۲۵۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.