۵
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با عضو شورای مرکزی جبهه پیروان

اقدام جدی از مسئولان برای تحقق شعار اقتصادی انجام نشده/ اهم کارشکنی‌های دشمنان در زمینه اقتصادی است

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۵
اقدام جدی از مسئولان برای تحقق شعار اقتصادی انجام نشده/ اهم کارشکنی‌های دشمنان در زمینه اقتصادی است
احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط در گفتگو با خبرنگار «تعادل»، درباره تحقق شعار امسال اظهار داشت : چند سال است که مقام معظم رهبری با محوریت مسائل اقتصادی شعار سال را انتخاب می‌کنند و این مسئله نشان‌دهنده اهمیت و توجه رهبر فرزانه انقلاب به این حوزه دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه ما شاهد اقدام جدی از سوی مسئولین در زمینه تحقق شعار سال نبودیم و فقط به برگزاری چند همایش در این زمینه اکتفا کردند که این کافی نبود و ضرورت داشت تا کمیته‌ای دراین‌باره تشکیل شود و مسئولان به‌صورت جد به آن می‌پرداختند که ما شاهد این مسئله نبودیم

کریمی اصفهانی تائید کرد: حدود ۹سال از ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ می‌گذرد اما اقدام قابل‌توجه در جهت عملیاتی کردن این سیاست‌ها انجام نشد. دبیر کل جامعه اصناف و بازار تصریح کرد: حوزه اقتصادی به حیات خلوت دولت‌های مختلف تبدیل‌شده است و مسئولین مربوطه توجه و اعتنایی به شعار سال نداشتند.

وی بابیان اینکه اهم کارشکنی‌های دشمنان در زمینه اقتصادی است افزود : رهبر معظم انقلاب این مسئله را به‌خوبی تشخیص دادند و برای مقابله با آن اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند که متأسفانه مسئولان همچنان به آن بی‌توجه هستند لذا انتظار احزاب و تشکل‌ها این است که مسئولان در جهت تحقق منویات رهبری همت گمارند.
کد مطلب : ۳۱۴۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.