۶
گفتگوی اختصاصی «تعادل» با «عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه سیدمحمد غروی»؛

جلسات جامعه مدرسین و روحانیت مبارز در مرحله هماهنگی است

تاریخ انتشار
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳
جلسات جامعه مدرسین و روحانیت مبارز در مرحله هماهنگی است
حجت‌الاسلام سید محمد غروی عضو جامعه مدرسین حوزه مدرسین حوزه علمیه در گفتگو با خبرنگار «تعادل» درباره نشست مشترک هیئت‌رئیسه جامعتین گفت: صحبت‌هایی شده بود تا نشستی مشترک میان هیئت‌رئیسه جامعه مدرسین و روحانیت مبارز برگزار شود تا درباره چگونگی ورود به انتخابات تصمیم‌گیری شود که برگزاری این نشست در مرحله هماهنگی قرار دارد.

وی ادامه داد: جامعه مدرسین معمولاً به انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود پیدا نمی‌کند و فقط در جهت وحدت اصولگرایان تلاش می‌کند اما درباره انتخابات مجلس خبرگان جامعه مدرسین کاندیداهایی خواهد داشت و به افرادی که مناسب باشند را به مردم معرفی می‌کنند.

غروی با تأکید بر وحدت اصولگرایان در انتخابات پیش رو تصریح کرد: اصولگرایان تاکنون جلسات خوبی را با محوریت وحدت برگزار کرده‌اند که باید این جلسات بیشتر شود و تلاششان در جهت ارائه لیست واحد انتخاباتی باشد.

عضو جامعه مدرسین درباره هماهنگی جامعه روحانیت مبارز نیز خاطرنشان کرد: همواره در انتخابات مختلف جامعتین رایزنی‌هایی را در جهت هماهنگی داشته‌اند که در این دوره نیز این‌گونه خواهد بود.
کد مطلب : ۲۹۶۸۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.