۷
مصاحبه اختصاصی «تعادل» با عضو کمیسیون امنیت ملی «نقوی حسینی»

‫برخی از جریانات سیاسی در تدارک فتنه جدیدی هستند‬‎

تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۹
‫برخی از جریانات سیاسی در تدارک فتنه جدیدی هستند‬‎
سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی «تعادل» با تأکید بر این مطلب که اظهارنظر انتخاباتی جریانات و شخصیت‌های سیاسی که در دولت یازدهم نیز سمت‌هایی دارند، هشدار فتنه جدیدی را می‌دهد، گفت: این نوع اظهارنظرها نشان‌دهنده این است که برخی از جریانات سیاسی در تدارک تشکیل و ایجاد فتنه دیگری در کشور هستند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت احزاب و گروه‌ها جهت برگزاری انتخابات سال ۸۸ در سال ۸۷، افزود: اگر بخواهیم در مورد فتنه سال ۸۸ حرف‌هایی را در کشور مطرح کنیم باید پایه و اساس آن را در سال‌های ۸۶ و ۸۷ جستجو کنیم چراکه مشاهده خواهیم کرد اظهارنظرهایی که امروز از برخی جریان‌ها و شخصیت‌ها مطرح می‌شود رنگ و بویش با اظهارنظر دوران ۸۷ و ۸۶ برابری دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر این مطلب که اظهارنظرهای برخی جریان‌ها و احزاب بوی توطئه را تقویت می‌کند، گفت: جریان‌های سیاسی تندرو بازی را در کشور تعریف کرده‌اند که اگر درصورتی‌که نام آن‌ها و یا گروهشان از صندوق بیرون نیاید بیان خواهند کرد که تقلب شده و شورای نگهبان و نهاد اجرایی برگزارکننده انتخابات جلوی حضور آن‌ها در عرصه سیاسی را گرفته است.

وی بیان طرح نظارت استصوابی و نوید دسترسی به ۲۹۰ کرسی مجلس ازجمله گفتمان هایی دانست که در این اظهارنظرها بوی توطئه فتنه دیگری را به مشام ملت دولتمردان می‌رساند.
کد مطلب : ۲۶۲۸۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.