۵
گفتگوی اختصاصی «تعادل» با دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات

فومنی: حماسه ۹ دی به هیچ جریان خاصی تعلق ندارد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۶
فومنی: حماسه ۹ دی به هیچ جریان خاصی تعلق ندارد
محمد زارع فومنی دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «تعادل» درباره حماسه ۹ دی گفت: حماسه ۹ دی تبلور دیگری از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که ثابت کرد انقلاب همیشه زنده است و مردم برای نظام و انقلاب حاضرند هر اقدامی را انجام دهند.

وی افزود: مردم در ۹ دی سال ۸۸ ثابت کردند که در برابر هیچ‌گونه بی‌حرمتی کوتاه نخواهند آمد لذا درحرکتی خودجوش با راه‌اندازی راهپیمایی میلیونی برای مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شدند.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات با اشاره به اینکه این حماسه ۹ دی نشان از رشد و پویایی انقلاب اسلامی ایران بود تصریح کرد: ملت ایران در این روز ثابت کردند که بصیرت دارند و فرمان رهبری را باجان و دل قبول می‎کنند و در برابر هیچ‌گونه فتنه و حرمت‌شکنی سکوت نخواهند کرد.

فومنی خاطرنشان کرد: متأسفانه رفتارهایی در جریان انتخابات سال ۸۸ از سوی برخی افراد صورت گرفت که در شان نظام و انقلاب نبود لذا اتخاذ تدابیری همچون خلق حماسه ۹ دی از سوی مردم خط بطلانی را بر فعالیت‌های جریان فتنه در سال ۸۸ وارد کرد.

وی اظهار کرد: در سال ۸۸ برخی از عناصر داخلی با اتکا به برنامه‌ریزی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران اقداماتی را انجام دادند که آن‌ها را برای همیشه از صحنه نظام محو کرد.

دبیر کل جبهه مردمی اصلاحات خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی تنها به یک جریان خاص تعلق ندارد و تبلور حضور مردم ایران در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد مطلب : ۲۱۲۳۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

کلام امیر
لَا غِنَى كَالْعَقْلِ، وَ لَا فَقْرَ كَالْجَهْلِ، وَ لَا مِيرَاثَ كَالْأَدَبِ، وَ لَا ظَهِيرَ كَالْمُشَاوَرَةِ.

امام(عليه السلام) فرمود: هيچ ثروتى چون عقل، و هيچ فقرى چون نادانى نيست. هيچ ارثى چون ادب، و هيچ پشتيبانى چون مشورت نيست.